Csak MaReSz tagok számára!
Hírek
A MareSz is véleményezte a Magyar Turizmus Zrt. marketing tervét
2012. november 30.

A Magyar Turizmus Zrt. nagyszabású szakmai nyílt napot tartott november 28-án, Budapesten, a VAM Design Centerben azzal a céllal, hogy jövő évi marketingtevékenységét közvetlenül mutassa be szakmai partnerei lehető legszélesebb körének, majd személyes egyeztetéseket folytasson az együttműködési lehetőségekről. A közel 700 fős rendezvényen Denéné Tóth Marianna vezérigazgató hangsúlyozta, hogy az országpromóció kiemelt kormányzati feladat és fontos cél, hogy hazánkról egységes és pozitív képet alakítsunk ki, egy irányba mutató marketingtevékenységgel.

A társaság turisztikai marketingtervét Horváth Gergely turisztikai vezérigazgató-helyettes prezentálta. A nagy érdeklődésre való tekintettel a prezentáció élő web-közvetítésen keresztül is követhető volt. A marketingterv bemutatását követően átadták a „Magyarország Gyerekszemmel” rajzpályázat díjait, majd szakmai panelbeszélgetésekre és workshopokra is sor került. A panelbeszélgetések hivatásturizmus, egészségturizmus, kulturális turizmus és csúcsgasztronómia témában zajlottak, a workshopok során pedig egyrészt különleges turisztikai szolgáltatók mutatkoztak be a Magyar Turizmus Zrt. külképviselői és régiós vezetői számára, másrészt az MT Zrt. különböző részlegeinek munkatársai folytattak tárgyalásokat a hazai turisztikai szakma képviselőivel.

A Magyar Turizmus Zrt. elsődleges szakmai feladatai továbbra is a lakossági marketingkommunikáció és szakmai értékesítés-ösztönzés. Utóbbi hangsúlyos része a hivatásturisztikai (MICE) tevékenység. A támogató szakmai tevékenységek közé pedig változatlanul a TDM-koordináció (Turisztikai Desztináció Menedzsment Szervezetekkel folytatott együttműködés), a kutatási tevékenység, a Tourinform-koordináció, a Contact Center működtetése, továbbá a SZÉP kártyával, illetve a különböző védjegyekkel és minőségi  díjakkal kapcsolatos támogató kommunikációs tevékenység tartozik.

Az eseményről készült teljes anyagot ide kattintva érhetik el.

A bemutatásra került marketing tervet a Magyarországi Rendezvényszervezők és -szolgáltatók Szövetsége is véleményezte. Üdvözölte és támogatta többek között a felvázolt víziót, küldetést és működési alapelveket, a helyzetelemzésre, a márkaépítésre és a küldő piacok stratégiájára vonatkozóan pedig igyekezett hatékony, építő jellegű hozzászólásokkal, ötletekkel, javaslatokkal támogatni a marketing tervben foglaltakat.

Tagjaink a MaReSz állásfoglalását ide kattintva letölthetik.

 

 

(Forrás: Turizmus Panoráma Bulletin)