A Magyar Turizmus Zrt. idén ötödik alkalommal szervezi meg a Budapest Winter Invitation téli forgalomélénkítő kampányt, amelyhez a Társaság várja a szállodák és az egyéb turisztikai szolgáltatók jelentkezését.
A Budapest mint vonzó turisztikai desztináció népszerűsítése, valamint a főváros utó- és előszezoni vendégforgalmának növelése érdekében elindított akció keretében a részt vevő szállodák a korábbiakkal megegyező csatlakozási díj mellett, idén az ingyenes fürdő belépő és a kedvezményes egyéb szolgáltatásoknak köszönhetően olyan hozzáadott értéket kínálhatnak a vendégeiknek, mely markánsan megkülönbözteti őket a kampányban részt nem vevő konkurenseiktől. A kampányhoz való csatlakozás feltételei mellett a 2010. szeptember 21-én megrendezett, nagy érdeklődéssel kísért BWI szakmai tájékoztatón felmerült valamennyi technikai kérdésre is választ kaphatnak a csatlakozni kívánó partnerek az alábbi link alatt: http://itthon.hu/szakmai-oldalak/felhivasok-palyazatok/bwi2010
A Magyar Turizmus Zrt. az értékesítés-orientált szemlélet jegyében kiemelt hangsúlyt fektet a turisztikai szolgáltatókkal való pénzügyi és szakmai együttműködésére. A Társaság az idei évben megduplázza, 100 millió forintra emeli a BWI kampány népszerűsítésére fordított költségvetését, így az akció tervezett összköltségvetése – a további partnerek hozzájárulásával – elérheti a 240 millió forintot.
A BWI kampány minden évben kiemelt stratégiai partnerek bevonásával valósul meg. Az idei marketingakció együttműködő partnerei között lesz a Malév Zrt., a Magyar Szállodaszövetség, a Budapest Airport Zrt., a BTH Budapesti Turisztikai Nonprofit Kft., a Budapest Gyógyfürdői Zrt., a Lastminute.com nemzetközi piacvezető utazási portál, a Legenda Kft, továbbá szállodák és egyéb turisztikai szolgáltatók, például éttermek, autókölcsönzők és programszervezők.
Az akció évente +25.000-60.000 vendégéjszakát eredményez a részt vevő partnerszállodákban, a november-márciusi időszakban. Legfőbb célpiacai: Németország, Egyesült Királyság, Franciaország, Ausztria, Olaszország, Spanyolország, Benelux államok, Skandinávia, illetve Csehország, Szlovákia, Románia, Lengyelország, Oroszország.
A megújuló kampánycsomag idén ingyenes fürdőlátogatást is tartalmaz történelmi fürdőinkbe, ami a kampány sikerének és üzenetének is kulcseleme lesz. A kampány központi promóciójának köszönhetően a BWI csomag több tízmillió potenciális vendéget ér el.
A 2010. november 15-én induló és 2011. március végéig tartó, új elemekkel bővült akcióhoz 2010. október 15-ig várják csatlakozó partnerek jelentkezését a nyerges@itthon.hu e-mail címre.
A kampány népszerűsítésének érdekében alkalmazott promóciós eszközökről, továbbá a kampányhoz való csatlakozás módjáról részletes információ található a kampány-felhívásban, ahol a 2010. szeptember 21-én megrendezett BWI szakmai találkozón felmerült technikai kérdésekre is választ kaphatnak a csatlakozni kívánó partnerek.
A teljes felhívás az alábbi link alatt érhető el: http://itthon.hu/szakmai-oldalak/felhivasok-palyazatok/bwi2010
További információ:
Magyar Turizmus Zrt.. Marketing Igazgatóság
Nyerges Ildikó
Telefon: 488-8760; 488-8620
Fax: 488-8761
E-mail: nyerges@itthon.hu; marketing@itthon.hu