Csak MaReSz tagok számára!
Hírek
Meghívó a MaReSz II. félévi Közgyűlésére
2012. november 06.

Kedves Tagtársaink!

Értesítjük Önöket, hogy a Magyarországi Rendezvényszervezők és -szolgáltatók Szövetsége   

2012.   november  20-án  10 órai kezdettel

tartja  Közgyűlését, amelyre tisztelettel meghívjuk.
 
Helyszín:  SYMA Rendezvényközpont,
                  A csarnok III. emelet Melbourne terem   
     
                  Budapest, XIV. Dózsa György út 1.            


A közgyűlés várható időtartama: 2,5 óra.       
    
Amennyiben a Közgyűlés a megjelentek számára tekintettel nem lenne határozatképes, azonos napirendi pontokkal újabb közgyűlést hívunk össze, amelynek időpontja:

2012. november 20-án 10.30 óra, amely a résztvevők 25%-a+1 fő részvétele esetén határozatképes.

 
Napirendi pontok:   
 
1 / Elnöki tájékoztató     
     Előterjesztő: Ganczer Gábor MaReSz elnök

 2./ A MaReSz Elnökség hetedik tagjának megválasztása
     Előterjesztő: Tornyai Péter, a Jelölő Bizottság elnöke

 3./ A MaReSz 2013.gazdálkodási tervének előterjesztése
      Előterjesztő: Ganczer Gábor MaReSz elnök

 4./ A módosított Alapszabály, Szervezeti és Működési Szabályzat       
      előterjesztése
      Előterjesztő: Ganczer Gábor MaReSz elnök

5./ „Az év rendezvényszervezője” díjazott személyének megválasztása
      Előterjesztő: Ganczer Gábor MaReSz elnök

 6./ „Az év rendezvényszolgáltatója” díjazott személyének megválasztása
      Előterjesztő: Ganczer Gábor MaReSz elnök

7./  MaReSz  Díj díjazott személyénnek megválasztása      
      Előterjesztő: Ganczer Gábor MaReSz elnök

8./  Tagsági ügyek
      Előterjesztő: Horváth Ágnes főtitkár

9./  Egyebek


A MaReSz Tisztújító Közgyűlés kapcsán az egyik tagtárs kifogást emelt a megválasztás lefolyását illetően. Levelét határidőn belül eljuttatta a Felügyelő Bizottsághoz, aki jogász bevonásával kivizsgálta az ügyet, és megállapította, hogy alaki hiba történt, ezért az elnökség hetedik tagjának választását meg kell ismételni, amelyre az elnökség döntése alapján a Közgyűlésen kerül sor.

A napirendi pontokhoz kapcsolódóan levélben megküldtük észrevételezésre a módosított Szervezeti és Működési Szabályzatot illetve, az azzal összehangolt Alapszabályt. A könnyebb áttekinthetőség érdekében az SZMSZ-ben zölddel kiemelve találják a lényegi változtatásokat, az Alapszabályt pedig korrektúrával ellátott változatban is küldtük.
 
Kérjük, hogy a dokumentumokkal kapcsolatos észrevételeiket legkésőbb november 15-ig küldjék el a fotitkar@maresz.hu e-mail címre.

A napirendi pontok fontosságára tekintettel számítunk az Ön, vagy megbízottja (ez esetben írásos meghatalmazás szükséges) részvételére.
 
Akadályoztatását a horvath.agnes@maresz.hu e-mail címre kérjük előzetesen jelezni.


 
                                   Üdvözlettel:



 
Ganczer Gábor                       Horváth Ágnes
                 elnök                                       főtitkár